Bookparts (KMO)
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Higher education institutions communicating sustainability on social media: Insights from literature(GUC, 2024) Völkl, Laura UteItem Use of social media for agricultural marketing: Facebook and customer engagement(GUC, 2024) Eger, LudvíkItem How Chinese Non-Governmental Organizations Use Social Media for Communication: a systematic literature review(GUC, 2024) Mao, Wenye; Hommerová, Dita; Chen, QiuyiItem Nabídka venkovského cestovního ruchu na Ohři(Společnost vědeckých expertů cestovního ruchu (SVECR), z.s., 2020) Janeček, Petr; Jakubíková, Dagmar; Moucha, Jan; Tlučhoř, JanCílem kapitoly je zmapovat nabídku venkovského cestovního ruchu podél toku řeky Ohře. Nejprve je charakterizováno zkoumané území s využitím základních deskriptivních statistických údajů (obce v okolí řeky Ohře). Dále je na základě analýzy nabídky cestovního ruchu, primární (atraktivity) i sekundární (infrastruktura cestovního ruchu), zhodnocen potenciál pro rozvoj venkovského cestovního ruchu ve sledovaném území. Formou příkladů je zmapována aktuální nabídka nejvýznamnějších produktů venkovského cestovního ruchu spojených s řekou Ohře, včetně evaluace nadregionálních produktů Vodácká Ohře a Cyklostezka Ohře.