Číslo 3 (2014)
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Úvodní slovo(Západočeská univerzita v Plzni, 2014) Eger, LudvíkItem Ohlédnutí za konferencí Trendy v podnikání 2014(Západočeská univerzita v Plzni, 2014) Janeček, PetrItem Svět sociálních médií a možnosti jeho využití pro obchod(Západočeská univerzita v Plzni, 2014) Mičík, MichalItem Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi(Západočeská univerzita v Plzni, 2014) Majtán, Štefan; Spišiaková, MáriaItem Spolupráce v sítích a psychologická smlouva(Západočeská univerzita v Plzni, 2014) Jermář, MilanItem Pozícia malých a stredných podnikov SR v kontexte internacionalizácie podnikania(Západočeská univerzita v Plzni, 2014) Ubrežiová, Iveta; Mura, Ladislav; Kozáková, JanaItem Model vlivu spokojenosti zákazníka na výkonnost podniku(Západočeská univerzita v Plzni, 2014) Suchánek, Petr; Králová, MariaItem Spotřebitel v ČR a cenová hladina v Evropě(Západočeská univerzita v Plzni, 2014) Regnerová, Marta; Hes, AlešItem Riadenie vztahov so zákaznikom ak nástroj zvysovania konkurenceschopnosti podniku(Západočeská univerzita v Plzni, 2014) Čierna, HelenaItem Inovativní marketing ve střední firmě(Západočeská univerzita v Plzni, 2014) Lovichová, MiroslavaItem Microbreweries as an emerging trend in slovak brewing industry. Quality or price?(Západočeská univerzita v Plzni, 2014) Savov, Radovan; Tóth, Marián; Lančarič, Drahoslav; Prístavka, Miroslav