Trendy v podnikání 2022
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Industry 4.0: Opportunity or threat to controlling?(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Zahoran, Pavol; Žižlavský, Ondřej; Šlechtová Sojková, OlgaItem The impact of artificial intelligence in the finance sector and its chances(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Vocke, Thorsten; Gangur, Mikuláš; Šlechtová Sojková, OlgaItem Agriculture 4.0 - theory and practice(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Valentová, Martina; Šlechtová Sojková, OlgaItem Vývoj inovačních aktivit malých a středních podniků v České republice a Evropské unii(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Skřivan, Lukáš; Šlechtová Sojková, OlgaItem The electronic record of sales as an effective tool for fair compensation payments to entrepreneurs(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Semerád, Pavel; Brauner, Roman; Babuněk, Ondřej; Semerádová, Lucie; Šlechtová Sojková, OlgaItem Risk management: případová studie penzijní společnosti(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Pokorný, Jan; Šlechtová Sojková, OlgaItem Applying SWOT analysis for effective project management in higher education: a case study from the University of West Bohemia(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Petrenko, Olesya; Brunátová, Miluše; Menšiková, Veronika; Šlechtová Sojková, OlgaItem Praktické aplikace studentských podnikatelských nápadů (příklad konkrétního projektu)(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Pavlák, Miroslav; Kostikov, Eva; Šlechtová Sojková, OlgaItem Business intelligence v praxi českých podniků(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Nosková, Marta; Šlechtová Sojková, OlgaItem Investigation of possible influences on the different development of registration numbers of electric vehicles within europe(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Mattern, Kay; Šlechtová Sojková, OlgaItem Digital marketing and its relation to the business(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Matoušková, Dana; Šlechtová Sojková, OlgaItem S&P 500 and cryptocurrency market risk measured by standard deviation, var and cvar: a comparison study(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Málek, Jiří; van Quang, Tran; Šlechtová Sojková, OlgaItem Rozpočtové určení daní a kraje(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Lajtkepová, Eva; Šlechtová Sojková, OlgaItem Personalizace internetu jako marketingový trend(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Kupec, Michael; Šlechtová Sojková, OlgaItem Využítí virtuální reality ve vzdělávání pracovníků v oblasti bezpečnosti práce a ochrany zdraví: přehled literatury(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Kristl Volfová, Monika; Egerová, Dana; Šlechtová Sojková, OlgaItem Relation of business process management and digital transformation - literature review(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Kouřil, Radovan; Šlechtová Sojková, OlgaItem Srovnání přístupu různých autorů k metodě Objectives and Key results(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Kopecký, Jakub; Žižlavský, Ondřej; Šlechtová Sojková, OlgaItem Specifika marketingového strategického plánování v sektoru veřejné osobní dopravy – případová studie vybraného podniku(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Komorousová, Veronika; Jakubíková, Dagmar; Šlechtová Sojková, OlgaItem Udržitelnost očima českých spotřebitelů(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Jaderná, Eva; Šlechtová Sojková, OlgaItem Retail support using modern marketing communication tools(Faculty of Economics University of West Bohemia, 2022) Hes, Aleš; Šálková, Daniela; Valůch, Martin; Šlechtová Sojková, Olga