Natural science
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ: biologie(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Vágnerová, Petra; Nolčová, LucieTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků základních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ: geografie(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Mergl, Michal; Stacke, VáclavTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků základních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ: matematika(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Hora, Jaroslav; Honzík, Lukáš; Kašparová, Martina; Kohout, VáclavTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků základních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ: informatika(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Baťko, Jan; Simbartl, PetrModul je zaměřen na rozvoj žáků ve volnočasových aktivitách na základní škole. Zaměřuje se na výuku informatiky. Naleznete zde náměty dlouhodobějších volnočasových aktivit zaměřených na využití robotické stavebnice LEGO Mindstorms EV3. Uplatnění tyto aktivity naleznou hlavně během realizace kroužků robotického programování či dalších aktivit spojených s programováním a algoritmizací.Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ: fyzika(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Kratochvíl, Pavel; Rejlová, JanaTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků základních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ: chemie(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Sirotek, VladimírTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny ţáků středních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, moţnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového krouţku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ: biologie(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Vágnerová, Petra; Mergl, MichalTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků středních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ: geografie(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Mentlík, PavelTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků středních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ: matematika(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Hora, Jaroslav; Honzík, Lukáš; Kašparová, Martina; Kohout, VáclavTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků středních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ: informatika(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Jakeš, TomášTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků středních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ: fyzika(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Masopust, Pavel; Rejlová, JanaTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků středních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.Item Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků SŠ: chemie(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Sirotek, VladimírTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků středních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.Item Využití dostupných historických materiálů v popularizaci vědy: informatika, matematika, geografie(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Breitfelder, Miroslav; Morávková, Naděžda; Východská, Helena; Kašparová, Martina; Mainz, Denis; Vágnerová, PetraModul obsahuje náměty činností s využitím historických zdrojů, archívů, map, databází historických obrázků a dokumentů apod. Modul byl vytvořen ve spolupráci oborového didaktika a pracovníků katedry historieItem Využití dostupných historických materiálů v popularizaci vědy: fyzika, chemie, biologie(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Breitfelder, Miroslav; Morávková, Naděžda; Východská, Helena; Prokšová, Jitka; Sirotek, VladimírModul obsahuje náměty činností s využitím historických zdrojů, archívů, map, databází historických obrázků a dokumentů apod. Modul bude vytvořen ve spolupráci oborového didaktika a pracovníků katedry historie.Item Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy: geografie, biologie(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Šafránková (Čábalová), Dagmar; Podroužek, Ladislav; Vágnerová, PetraItem Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy: informatika, matematika(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Soukupová, Pavla; Zachová, Markéta; Kohout, Václav; Baťko, Jan; Benediktová, LenkaItem Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy: fyzika(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Soukupová, Pavla; Zachová, Markéta; Randa, Miroslav; Rejlová, JanaModul přináší náměty k uplatnění mezipředmětových vztahů a badatelských metod z pohledu obecné pedagogiky a oborové didaktiky. Modul byl vytvořen ve spolupráci oborového didaktika a pracovníků katedry pedagogiky.Item Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy:chemie(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Šafránková (Čábalová), Dagmar; Podroužek, Ladislav; Klečka, MilanModul přináší náměty k uplatnění mezipředmětových vztahů a badatelských metod z pohledu obecné pedagogiky a oborové didaktiky. Modul byl vytvořen ve spolupráci oborového didaktika a pracovníků katedry pedagogiky.Item Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ: geografie, biologie(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Klečková, Gabriela; Nováková, Sylva; Šíp, Martin; Sováková, Jana; Vágnerová, Petra; Chacón Gil, PabloModul obsahuje příklady dostupných zahraničních materiálů vhodných k uplatnění ve školních i volnočasových aktivitách žáků SŠ ve výuce geografie a biologie, k nim zpracované metodické náměty konkrétních činností a slovníček. Nabízeno je 5 jazykových variant: jazyk anglický, německý, francouzský, španělský a ruský. Zpracované materiály je možné použít pro metodu CLIL v odborných předmětech i jako zdroj pro posílení mezipředmětových vztahů ve výuce cizích jazyků. Cílovou skupinou vytvořených modulů jsou jak učitelé odborných předmětů, tak učitelé cizího jazyka.Item Využití dostupných cizojazyčných materiálů v popularizaci vědy pro žáky SŠ: informatika, matematika(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Klečková, Gabriela; Nováková, Sylva; Sováková, Jana; Šíp, Martin; Jakeš, Tomáš; Simbartl, Petr; Honzík, Lukáš; Chacón Gil, PabloModul obsahuje příklady dostupných zahraničních materiálů vhodných k uplatnění ve školních i volnočasových aktivitách žáků SŠ ve výuce informatiky a matematiky, k nim zpracované metodické náměty konkrétních činností a slovníček. Nabízeno je 5 jazykových variant: jazyk anglický, německý, francouzský, španělský a ruský. Zpracované materiály je možné použít pro metodu CLIL v odborných předmětech i jako zdroj pro posílení mezipředmětových vztahů ve výuce cizích jazyků. Cílovou skupinou vytvořených modulů jsou jak učitelé odborných předmětů, tak učitelé cizího jazyka.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »