Číslo 2 (2022)
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Conspicuous Consumption in Sport – Do Athletes Behave Conspicuously?(Západočeská univerzita v Plzni, 2022) Pavelková, Jana; Králiková, Andrea; Kubát, Patrik; Hromadníková, TerezaItem E-commerce as a modern paradigm of formation and use of marketing tools(Západočeská univerzita v Plzni, 2022) Turchyn, Liuba; Kunešová, HanaItem Vnímání města v kontextu historické památky na příkladu chebských krovů(Západočeská univerzita v Plzni, 2022) Tlučhoř, Jan; Přibáň, Pavel; Gangur, Mikuláš; Ircingová, Jarmila; Dagmar, Jakubíková; Janeček, Petr; Maříková, Hana; Štumpf, PetrItem Customer Typology on the Travel Market(Západočeská univerzita v Plzni, 2022) Waliszewská, Lucie; Skácel, Adam; Spáčil, Vojtěch; Halfarová, PetraItem Biogas Stations in the Czech Republic – Subsidies, Costs, and Revenues(Západočeská univerzita v Plzni, 2022) Svoboda, Jaroslav; Lososová, JanaItem Vplyv COVID-19 a konfliktu na Ukrajine na výnos a riziko akcií indexu DJIA(Západočeská univerzita v Plzni, 2022) Pekár, Juraj; Brezina, Ivan; Reiff, MarianItem Modely analýzy obalu dat s fixním součtem výstupů(Západočeská univerzita v Plzni, 2022) Jablonský, JosefItem Employer Brand Building Strategy in the Labour Market: Methodical Procedure for Companies from B2B and B2C Markets(Západočeská univerzita v Plzni, 2022) Skýpalová, Renata; Vencourová, Monika; Hynková, VendulaItem Podnikatelské soutěže a jejich význam(Západočeská univerzita v Plzni, 2022) Zemanová, VeronikaItem Untitled(Západočeská univerzita v Plzni, 2022) Fischer, Laura Denise