Číslo 2 (2023)
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Poutní turismus jako příležitost pro udržitelné cestování – souhrnná přehledová stať(Západočeská univerzita v Plzni, 2023) Říkovský, JosefItem Visitor flow analysis in a tourism destination using a small data approach: a case study of the Košice region(Západočeská univerzita v Plzni, 2023) Randuška, DavidItem Effectiveness of DMO websites as an essential marketing tool(Západočeská univerzita v Plzni, 2023) Tejklová, Kristýna; Vašková, TerezaItem Využívání emocí v marketingových aktivitách organizací destinačního managementu(Západočeská univerzita v Plzni, 2023) Suchárová, Veronika; Prášilová, Adéla; Vanková, Šárka; Králiková, Andrea; Kubát, PatrikItem Specifics of the communication mix applied on the Czech and German market by the selected company(Západočeská univerzita v Plzni, 2023) Dědková, Jaroslava; Ungerman, OtakarItem Personnel marketing strategy: A source of competitive advantage in the labour market(Západočeská univerzita v Plzni, 2023) Myslivcová, SvětlanaItem The factors influencing open innovation adoption(Západočeská univerzita v Plzni, 2023) Vacík, Emil; Špaček, MiroslavItem The laboratory dimension in cross-border development: insights from the Czech-German border region(Západočeská univerzita v Plzni, 2023) Bertram, Dominik; Chilla, Tobias; Hippe, Stafan