Číslo 1 (2015)
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Úvodní slovo(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Eger, LudvíkItem Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Grančičová, Katarína; Hrušovská, DanaItem Inbound marketing jako nový směr internetového marketingu(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Novotný, Ondřej; Stříteský, VáclavItem Matice MSD jako technickoekonomická podpora manažerských integračních nástrojů(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Beran, Theodor; Findová, ŠárkaItem Decentralizované řešení dopravní úlohy : experimentální přístup(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Martinčík, David; Sojková, Olga; Aleš, RadekItem Talent v organizačním prostředí - teoretické přístupy a implikace pro talent management(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Egerová, DanaItem Využitie multiplikátorov na kvantifikáciu objemu domácej produkcie vyvolanej výdavkami návštevníkov v cestovnom ruchu(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Dujavová, LuciaItem Podpora životního prostředí a cestovního ruchu dobrovolným svazkem obcí(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Varvažovská, Pavla; Sobotková, JanaItem Multiple selections of alternatives under constraints : case study of european countries in area of research and development(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Furková, AndreaItem Mikroekonómia pre študentov odboru informatika(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Tokarčíková, Emese; Kucharčíková, Alžbeta; Ďurišová, MáriaItem Determinace výsledků incidenční analýzy trhu s potravinami(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) David, Petr