Olympiáda techniky Plzeň 2016
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Nízkonákladový model FPV kvarokoptéry(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Živný, Ondřej; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrVýrobek je zaměřen na téma bezpilotních létajících prostředků , neboli dronů. Ve své práci jsem vytvořil model malé velikosti, který je zcela plnohodnotný a v praxi využitelný k pořizování video/foto záznamů. Při sestavování ukázkového modelu jsem využil běžně dostupné materiály, jejichž cena byla ve srovnání s komerčně prodávanými výrobky podstatně nižší.Item Method of projects as an effective development of creative abilities of pupils in the process of professional training(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Zinyakov, Vasily; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Teaching of making finger puppets the children with mental deficiency(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Zhukova, I.; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Zastowanie technologii "ar-book" w rozwijaniu wyobraźni dzieci młodzieży(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Warchoł, Tomasz; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Jednoduchý model výtahu(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Váňová, Veronika; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrPráce popisuje výrobu jednoduchého modelu výtahu. Model může sloužit jako pomůcka při vyučování nebo jako jednoduchá mechanická hračka. S jeho pomocí je možné vysvětlit princip, na kterém fungují dnešní výtahy.Item Hra na procvičení paměti(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Vaník, Michael; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, Petr„Hra na procvičení paměti― je jednoduchou, ale zároveň efektivní pomůckou, která umožňuje procvičit prostorovou představivost a paměť zároveň. Výhodou je možnost sestavení jednoduchých i složitých tvarů, což umožňuje využití ve všech věkových skupinách od předškoláků počínaje.Item Demonstrační model organu(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Vaněk, Lukáš; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem The possibilities of the lesson of technology in formation of universal educational actions through(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Ulyanova, Ksenia; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Elektroniczny system zarządzania szkołą "e-dziennik" zrealizowany na podstawie badań pedagogicznych(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Tuczyński, Krystian; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Webová aplikace pro procvičování anglické slovní zásoby(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Trča, Matouš; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrWebová aplikace slouží k procvičování slovní zásoby anglického jazyka a využívá algoritmus založený na technice Spaced Repetition, tedy na efektivním rozložení opakování jednotlivých karet tázajících se na správnou odpověď (tzv. flashcards) v čase. Aplikace umožňuje uživatelům registraci, vytvoření vlastní kolekce karet a volitelně upozorňuje o denních dávkách e-mailem. Vytváření vlastní kolekce je částečně automatizováno – uživatel zadává slova, která si chce zapamatovat a systém vygeneruje karty pomocí volně dostupných slovníkových API.Item Model torzní balisty(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Sudek, Matěj; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrCílem práce bylo vytvoření funkčního modelu torzní balisty po vzoru starého římského obléhacího stroje. Z tohoto hlediska jsem se zajímal i o historii tohoto mechanismu. Funkce této balisty nejsou navrženy pouze pro zábavu, ale plní i edukativně demonstrační funkci. Pro příklad bych uvedl funkce: páka, torze, akumulace energie, síla v tahu. V konečném stádiu jsem se věnoval právním aspektům použití balisty jako střelné zbraně.Item Teaching bead weaving for students with visual impairment (out of school hours)(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Stepanova, S.; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Teaching the skill of making finger puppets the children with mental deficiency(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Snanchurova, E.; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Vytvoření modelu jaderného reaktoru(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Schwarz, Filip; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrPříspěvek obsahuje návrh modelu jaderného reaktoru, který lze použít například jako učební pomůcku pro výuku prakticky nebo technicky zaměřených předmětů. Model reaktoru je navržen tak, aby jej bylo možno vyrobit v podmínkách školních nebo domácích dílen.Item Netradiční materiály v technické výchově v mateřské škole(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Sahulová, Michaela; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrBakalářská práce se zabývá netradičními materiály a jejich využitím v technické výchově v mateřské škole. Cílem empirického výzkumu je zjistit, jak učitelé MŃ vnímají netradiční materiály a jaké netradiční materiály využívají v technické výchově.Item Th quality evaluation criteria of methodical training manual(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Prudivus, Natalia; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem The use of origami method on the lessons of manual labor in the school VIII kind(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Platonova, C.; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Pre-service and in-service teacher training: the use of technology in the greek educational system(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Papadiamantopoulou, Maria; Papadiamantopoulou, Charikleia; Armakolas, Stefanos; Gomatos, Leonidas; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Free and open source software in computer education: exploring the current situation in greek secondary schools(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Panagiota, Sakellariou; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Výuka učiva zaměřeného na techniku v základním a nižším středním vzdělávání(Západočeská univerzita v Plzni, 2016) Novák, Daniel; Stébila, Ján; Honzlíková, Jarmila; Simbartl, PetrZákladní – a nyní nižší střední vzdělávání – v moderní společnosti musí nezbytně přispívat rovněž k získání základních vědomostí a dovedností v různých oblastech techniky. Jeho účelem je vytvářet též profesionální orientaci žáků. Tato studie se zabývá vývojem technického vzdělávání od poválečného období až po současnost. Stručně charakterizuje jednotlivé koncepce technického vzdělávání v Československu a analyzuje širší souvislosti. Přiměřený prostor je věnován aktuální situaci ve výuce předmětu technika v intencích novelizovaného Státního vzdělávacího programu na Slovensku.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »