Olympiáda techniky Plzeň 2015
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Hlasovací zařízení jak moderní pomocník na 1. stupni ZŠ(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Zdeňková, Denisa; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrDiplomová práce pojednává o využití hlasovacích zařízení na prvním stupni základní školy. Hlavním cílem teoretické části bylo představit hlasovací zařízení, vysvětlit, jak funguje, odhalit jeho výhody a nevýhody ve vyučování, zorientovat se na trhu s hlasovacími zařízeními a vytvořit přehled nabízených produktů. Dále pak se seznámit s aplikacemi vhodnými pro hlasování a nakonec posoudit, jak využít hlasovací zařízení v rámci aktivizačních metod. Druhá část práce je praktická. Tvoří ji praktická ukázka z vyučování, kde bylo použito hlasovací zařízení a dotazník, který byl vytvořen pro učitele prvního stupně. Výsledky dotazníku ukazují znalosti, zájmy a postoje pedagogů v oblasti informačních technologií.Item Konstrukcja projektora multimedialnego z wykorzystaniem rzutnika OHP i monitora LCD(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Wiątek, Mateusz; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Wielofunkcyjny samochód - revolta - opracowany według modelu działalności technicznej(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Warchoł, Tomasz; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrArtykuł przedstawia działania dotyczące modelu działalności technicznej, który ujmuje rozpoznanie, projektowanie, konstruowanie, programowanie, wytwarzanie, eksploatacje, likwidacje ujemnych skutków w projekcie wielofunkcyjnego samochodu – REVOLTA.Item Kurs e-learningowy: obróbka materiałalu wiedeo w programie Pinnacle studio, oparty na teorii kognitywnej procesu uczenia się(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Warchol, Tomasz; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Model of content technology education(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Walat, Wojciech; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Návrh a konstrukce vzdáleného experimentu - inteligentní skleník(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Vítek, Tomáš; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrBakalářská práce je zaměřena na návrh a konstrukci vzdálených experimentů ve školních laboratořích. V teoretické části je vymezen pojem vzdálený experiment, jeho výhody a nevýhody. Dále jsou popsány konstrukční požadavky na inteligentní skleník. Samostatnost skleníku je realizována pomocí automatizačního systému Arduino. V praktické části je realizován vzdálený experiment – inteligentní skleník.Item Modelovací hmoty v pracovní výchově(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Viktorová, Kateřina; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrÚčelem diplomové práce je navrhnout využití modelovacích hmot v pracovních činnostech na prvním stupni základních škol. Teoretická část práce popisuje Rámcový vzdělávací program a obsah vzdělávání v pracovní výchově. Práce dále popisuje přehled modelovacích hmot využitelných na prvním stupni a uvádí výsledky průzkumu četnosti využívání těchto hmot učiteli prvního stupně. Velmi důležité části práce jsou pozorování dovedností žáků prvního stupně při práci s modelovacími hmotami a soubor pracovních námětů pro práci s modelovacími hmotami.Item Magnetická panenka(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Váňová, Veronika; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrPráce popisuje výrobu magnetické panenky. Tato didaktická hračka je určena dětem v předškolním věku a slouží k rozvoji dítěte.Item Konštrukčné a ovládacie prvky organu(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Vaněk, Lukáš; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Návrh 3D objektov pre volnočasové aktivity(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Valent, Tomáš; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Konstrukcja innowacyjnego systemu alarmowego stanowiącego komponent inteligentnego domu(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Tuczyński, Krystian; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Projekt i realizacja zautomatyzowanej stacji meteorologicznej(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Tuczyński, Krystian; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Didaktická binární hra(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Tomanová, Marie; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrTato hra si klade za cíl podpořit výuku binární soustavy, se kterou se žáci základních škol a nižších stupňů gymnázií setkají v informatice, ale také v oblasti matematiky. Při této hře získají hráči znalosti o binární soustavě a některých jednoduchých aritmetických operacích, které jsou při práci s binární soustavou často používané. Žáci pochopí princip převodu čísel z desítkové do binární soustavy. Dále porozumí metodě sčítání dvou binárních čísel a procvičí také odečítání čísel ve dvojkové soustavě.Item Konštrukcia zariadenia na meranie elektrických potenciálov na povrchu výliskov keramických materiálov(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Števík, Marek; Kozík, Tomáš; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Vedomosti, zručnosti a tvorivosť žiakov v ISCED 2 pri práci s drôtom(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Sojková, Margaréta; Honzíková, Jarmila; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrItem Interaktivní učebnice zeměpisu pro 6. třídu ZŠ(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Simbartl, Petr; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrČlánek shrnuje aktuálně dostupné interaktivní učebnice zeměpisu pro 6. ročník ZŠ. Demonstrujeme dostupné funkce a náhled na prostředí jednotlivých učebnic. Je zde představena interaktivní učebnice nakladatelství Fraus (starší verze), Nová škola a Schroedel. Na ukázka testujeme i jednu německou učebnici. Na závěr shrnujeme technické provedení a možná zlepšení.Item Interaktivní video prohlídka pedagogické fakulty UK(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Selement, Jiří; Černá, Petra; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrInteraktivní webová aplikace, kde je možno si pomocí půdorysné mapy jednotlivých pater budovy Pedagogické Fakulty vybrat tu část, která pozorovatele zajímá. Aplikace poté zobrazí krátké video s nejdůležitějšími informacemi o lokaci, včetně ukázky cesty k danému místu. Jednotlivé video sekvence jsou spíš brány zábavnou formou, nicméně potencionálnímu návštěvníkovi akademické půdy Pedagogické fakulty mohou přinést mnoho užitečných informací, například kde se nachází ta která katedra, nebo kde je možno najít lokace vyhraněné odpočinku, studiu apod.Item Samonosný oblouk(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Šebianová, Lucie; Honzíková, Jarmila; Simbartl, PetrTato stavebnice je určena pro žáky základních škol a slouží jako názorná učební pomůcka k získání znalostí o samonosném oblouku. Žáci si vyzkouší stavbu, pochopí princip konstrukce a ověří si vlastnosti i nosnost obloukové klenby.Item The upgrading of application conditions for using it in the project activity in schoolchildren´s technical preparation(Západočeská univerzita v Plzni, 2015) Poddymkina, A. A.; Honzíková, Jarmila; Simbartl, Petr
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »